domingo, 19 de julio de 2015

POR GRAVE PELIGRO PIDO- Arranxo do paseo das táboas Os Barcos- a Panadeira en Sanxenxo

Hace un año escribí lo siguiente a Portos de Galicia a la Secretaria de Portos, a Portos y a la zona Sur de Portos de Galicia

 Enlace del otro año pidiendo el arreglo del paseo de las tablas.
http://caminoporsanxenxo.blogspot.com.es/2014/07/paseo-de-tablas-de-los-barcos-panadeira.html

 Hoxe o seguinte, faran algo, non creo.


Portos de Galicia
Servizos Centrais
Plaza de Europa 5a, 6º
Santiago de Compostela


Sanxenxo 19 de xullo de 2015



ASUNTO: PETICIÓN DE ARRANXO DO PASEO DE TÁBOAS DA PRAIA DOS BARCOS EN (SANXENXO).

Diríxome a vostede, para pedir o arranxo do paseo de táboas da Praia dos Barcos a praia da Panadeira en Sanxenxo, dende fai uns días que pasei por alí, eu xa me queixei no 2014 e cada vez o deterioro e peor, a xente pode cair en calquera momento, ou mesmo a estructura que eu polas fotos véxoa dañada, teña a ben coller e facer revisión da estructura, e ver de cambiar as táboas que xa fan mais de 10 anos que non miran por nada, agora incluso os pilares están en perigo, se alguén lle pasa algo eu, comentarei o meu email na prensa, e que Portos de Galicia non fixo nada por arranxalo, nin facerme caso e mirar.

Eu penso que si quere infórmese no Concello de Sanxenxo e alí lle dirán non fan mais que cambiar táboas levan cambiado moitas, e a xente pode cair nos seus boquetes.Leva moito tempo sen arranxar.

Solicito o arranxo do lugar antes de que se produza unha desgraza.
Se pode faga o favor de respostarme sobre este asunto no meu email.
Atentamente,
Las vigas del paseo de las tablas por debajo

Aquí se puede ver el deterioro de las vigas

continuas roturas en las tablas, hacen peligroso caminar por allí



El paseo data de 2004, sin arreglo ni mantenimiento esto se puede venir abajo.

Tendrían que haberlas cambiado hace por lo menos dos años, o tener un mantenimiento de ellas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario